A női divat ma már a közösségi médiában terjed

A női divat ma már a közösségi médiában terjedAmíg régebben az újságok, katalógusok voltak a divat terjedésének legnépszerűbb formája, manapság, ahogy szinte minden más is, ez is az interneten keresztül történik. A női divat terjedése főként a közösségi médiában történik. Nem véletlenül, ugyanis az emberek ezeken az oldalakon töltik el a legtöbb időt.

A közösségi média szinte teljesen meghatározza az online életet. Valamilyen közösségi média oldalon, valamilyen formában, szinte mindenki jelen van, aki az internetet használja. Ezt a divatcégek is felismerték, és a közösségi médiára összpontosítanak.

Ha a másik oldalról figyeljük a közösségi médiát, akkor segítségével olyanok is be tudnak törni a divat világába, akiknek erre korábban nem volt lehetőségük. Szinte bárki lehet sztár, nincs szükség arra sem, hogy modell vagy ismert legyen, hanem inkább tényleg a divat számít, és persze a közösségi média profi kihasználása. Az érem másik oldala, hogy a divat ismerete helyett gyakran inkább a közösségi média lehetőségek felismerése is kiaknázása többet számít abban, hogy valaki a divat világába bekerüljön.

Akik befutnak, azok aztán influenszerek lesznek. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy emberek tömegei követik őket, és fogadják meg a tanácsaikat, és követik az öltözködési szokásaikat. Persze a korábban megszokott hírességek követése, vagy a divat márkák termékeinek vásárlása ma is működik, de már közel sem ennyiből áll csak a divat terjedése.