Igazolások pályázatok benyújtásakor
Az EU-s pályázatok remek lehetőséget jelentenek a cégeknek, vállalkozásoknak, hogy fejlődni tudjanak, hogy különböző beruházásokba bele tudjanak kezdeni. A sikeres pályázáshoz azonban rengeteg feltételnek kell megfelelni, pályázatot kell elkészíteni, benyújtani, dokumentumokat kell beszerezni. A leggyakrabban szükséges dokumentumokat, igazolásokat fogjuk bemutatni.
Amire minden esetben szükség lesz, az egy 30 napnál nem régebbi cégkivonat. A cégkivonat a legnépszerűbb hivatalos dokumentum egy vállalkozás aktuális adatainak bemutatására, alátámasztására, ugyanis biztosan azokat az adatokat tartalmazza, amik a dokumentum kiállításának időpontjában egy cégről a cégjegyzékben megtalálhatók.
Szintén szükség lesz aláírási címpéldány benyújtására. Az aláírási címpéldány segítségével lehet a cég képviseletére jogosultak (ők megtalálhatók a cégkivonatban) aláírás képét azonosítani. Ezzel lehet ellenőrizni azt, hogy a dokumentumok aláírása az aláírás képének megfelelően törtnéik.
Általában a pályázatoknak előfeltétele, hogy adóhátralékkal, köztartozással nem lehet pályázni, és emiatt olyan dokumentumokat kell benyújtani, melyek ezt alátámasztják. Erre a cégkivonat is megfelelő lehet, és/vagy NAV igazolásra, írásbeli nyilatkozatra is szükség lehet.
A támogatási összeg kiutalása általában bankszámlára történik meg, és ezt a bankszámlát is alá kell támasztani, hogy valóban a vállalkozáshoz tartozik. Erről a számlavezető bank tud igazolást kiállítani.